Saturday, June 27, 2009

terbaik untukmu..(the best for u..)

this song..has taken my heart away..it's kinda like me..in my situation..but i don't know bout her's..

Terbaik Untukmu - Tangga

Aku sadar kalau kini (I realize that if now)
Kita sudah smakin menjauh (we are far apart)
Sempat aku berfikir ini (I come to think of it)
Kau yg menginginkannya (it's u that wanting to)
Lepas dari pelukku (part ways from me)

oh kini aku sedari (oh now i realise)
ini salahku (this is my fault)
tak ingin ku terlambat dan sesali (I don't want to be late n regret about it)

maafkanlah bila ku selalu (forgive me when i always)
membuatmu marah dan benci padaku (make u mad n despise me)
ku lakukan itu semua (I've done it all)
hanya untuk buatmu bahagia (only to make yourself happy)

mungkin ku cuma tak bisa pahami (maybe i just cannot understand)
bagaimana cara tunjukkan maksudku (how to show my hearts intent)
aku cuma ingin jadi terbaik untukmu (i only want to be the best for u)

ku ingin terbaik untukmu.. (I'm wanting the best for u..)

Aku ingin kau tetap di sini.. (I want u to stil be here..)
bersamaku.. (with me..)
Jangan pergi (don't go)
Berikan satu kesempatan (give me a chance)
Untuk ku membuktikan (for me to prove)
sesungguhnya cintaku (how deep is my love)

oh my..that's deep..uuuu..i'm stil a hopeless romantic =P

5 comments: